Ya Ya Ya Şarkı Sözü

Mantık ve kalp savaşta Kaldık dik bir yokuşta Yaşanmadan bilinmiyor Ama akıl verenler çok Durdum bir dinledim beni En masum derin hisleri Hepsi aynı fikirde İçimde “Git” diyenler ço...

Hasta Şarkı Sözü

Biri benden bir şey çaldı, Geri alıcam az kaldı, Sana doğru bir yol vardı, bulucam ,söz az kaldı, Tuhaf geçen bir gün daha , Umutlarım yarında, yanında olamazsam savaş çıkar kolayca İkimize kar...

Bana Anlat Şarkı Sözü

Hande Yener Bana Anlat Şarkı Sözü Her şeyin farkındayım Adın yok sanın yok çekinme bana anlat Bi insan seviyorsa Bu aşkta doyuyorsa durmalı Yanımda durmalı Ziyaret etmeden hep sürekli geliyorsa...

Kraliçe Albüm Şarkı Sözleri (12.12.12)

Hande Yener Kraliçe Albüm Şarkı Sözleri (12.12.12) 1. İntro Söz: Sinan Akçıl 2. Görevimiz Aşk Söz-Müzik : Sinan Akçıl 3.Hasta Söz: Sinan Akçıl Müzik: Emrah Karaduman 4. Kraliçe Sö...

Biz Atatürk Gençleriyiz Şarkı Sözü

Hoyra rira rira hey Hoyra rira rira hey Rira hoyrari Rira hoyrari Rira hoyra hoyra hey Güneş bizimle doğar Yağmur bizimle yağar Bizimle coşar deniz Ateş bizimle yanar Biz Atatürk gençleriyi...

Alt Dudak

Hande Yener Alt Dudak Şarkı Sözü Biz değil miydik aşk ile yanan Eğer ayrılırsak ölürdük falan Hani ne oldu bak, ne hallerdeyiz Sensiz yapamam lafı külliyen yalan Biz değil miydik aşk ile yana...

Kraliçe Şarkı Sözü

Hadi söyle bakalım Düşünceni hakkımda Ya da saydır bakalım Yeni gücüm hakkında Atacakları biriktirmiş kalbim Kapının önüne koymayı bildim. Kraliçe… Seni gördüm bir şey hissetmedim işt...

Bir Bela Şarkı Sözü

Gece sever hüzünleri,vardır yine bir bildiği, Yağmurundum,yavaş yavaş diniyorum Yakıp yine ışıkları, arar mısın o günleri Bitiyor ve artık ve bunu çok net görüyorum Hiç kimseyi seninle aynı tutm...

Teşekkürler

Hande Yener Teşekkürler Şarkı Sözü Düet Sinan Akçıl Tanıdın zannettin beni 3 yılda Bitmez hiç farz ettin Yalan aslında,iyi günde sen,kötu günde sen Nasıl desem teşekkürler,teşekkürler.. Ayrılık...

Biri Var Şarkı Sözü

Biri var aklımda aşktan biri var Kalbimde büyük yeri var Aklımda biri var Tesadüf diyemem Kendimi, kalbimi yenemem belli ki Kaderde büyük bir yeri var Bir gizle hep var olmanın Bu hisle seni ...

Havaalanı Şarkı Sözü

Hande Yener Havaalanı Şarkı Sözü uçak gemi tren, bir araba farketmez, bu yolu hiçç dert etmez kalbim,kalbim, küçük ya da büyük bir bavul hiç farketmez anıları dert etmez:) sildim.sildim.tam şu a...

An Meselesi Şarkı Sözü

Gitmesi an meselesi, aşk meselesi Sen karışma kimsenin yok hiç hevesi Şevk meselesi sen kaçırma Gündüzün var bir gecesi, aşk tek hecesi Sen sorunca hüznünün tek becerisi Hız denemesi biz durunca ...

Bir Şey Var Şarkı Sözü

Hiç sanmıyorum artık çok zor toparlanır Boş dönmüyorum tatil bana yararlıdır Aşk senden önce, senden sonra diye ayrılır Evet... Acı, ama söylemenin zamanıdır! Beni senden soğutan bir şey var. N...

Kovuldun Evden Şarkı Sözü

Hande Yener Kovuldun Evden Şarkı Sözü Bir soru sordum bin ah geldi kalbimden Bin haber saldım cevapsız kaldın usandım senden Unutmak zor dayanırım belki daha güçlüyüm senden Kilidi değiştirdim hab...

Tribe Gir Şarkı Sözü

Bak bak şuna bak Şu sahte gülene bak! Ben yine aşığım sana Ne olacak? Vah vah sana bak Konuşma bana bak! Sensizlik iyi geldi Kafam da çok rahat Tak tak şuna tak Buna tak, yeter yaa! Sens...

Çöp Şarkı Sözü

Hande Yener: çöp Şarkı Sözü Her şeyi koy bir torbaya Hepsi çöp korkma dök Kurallara uymayı kabul et Hadi çök, hadi çök Ben hiç uyudum mu? Sandın sordum mu? Yalanların çoğu bir gün gelir geçer ...

Sana Söylüyorum Şarkı Sözü

Bir günü daha benle yaşa Aşk bakmıyor ki gözde yaşa Elini birden çekme bana bırak Başını boşver tekrar sonuna bak Gel yanıma sana söylüyorum Ben acıdan nasıl ölmüyorum Gel yanıma kime söylüyor...

Kaderimin Oyunu

Hande Yener Kaderimin Oyunu Şarkı Sözü (Orhan Gencebay ile Bir ömür) Ne sevenim var ne soranım var öyle yalnızım ki çilesiz günüm yok dert ararsan çok öyle dertliyim ki Bana kaderimin bir oyunu...

Yasak Aşk Şarkı Sözü

Hande Yener: Yasak Aşk Şarkı Sözü Şimdi sen gidersen çok suçlu bir yürek Ayıptan kurtulur o zaman Zarardan dönersen çok kârlısın demek Zayıftan güçlüsün o zaman Haklı olan haklı kalsın bı...

Unutulmuyor Şarkı Sözü

Hande Yener Unutulmuyor Şarkı Sözü üç kişi beş kişi on kişi Yordu çok herkesi aşk işi Akıyor hayat ama bir kişi unutulmuyor.. Bize hiç bakma örnek değiliz Sonunu mutlu görmek değiliz Şimdi tekra...

1 / 9
«<12345>»

İşleminiz sürüyor , lütfen bekleyin...